Computer-ICTOnline Marketing | WebdesignTelefonie & Internet

Wat is inbound marketing

Denk aan de laatste grote aankoop die je hebt gedaan je had waarschijnlijk een probleem of moest een beetje onderzoek gedaan hebben om erachter te komen hoe je het kon oplossen en vervolgens de aankoop vanaf daar gedaan dit is een klassiek voorbeeld van inbound marketing welkom bij inbound uitgelegd door cyberclick in deze video gaan we alles uitleggen wat je moet weten over inbound marketing, inclusief wat het zijn de vier stadia van inbound marketing en de drie belangrijkste sleutels laten we beginnen, dus wat is inbound marketing inbound marketing is een niet-invasieve vorm van marketing dat is gebaseerd op het leveren van de juiste inhoud op het juiste moment het is bedoeld om gebruikers naar uw website te trekken met behulp van inhoud die hen langs de kopersreis leidt in plaats van naar de gebruikers te gaan we laten de gebruikers ons vinden inbound marketing is een allesomvattende term die eigenlijk omvat veel verschillende marketingtactieken, waaronder contentmarketing, seo-marketingautomatisering en meer, er zijn vier belangrijke fasen voor inbound marketingatt ract convert close and delight laten we een beetje dieper in die stadia duiken in de fase van aantrekken we gebruiken interessante of relevante inhoud om gebruikers naar onze website te trekken deze inhoud kan veel verschillende vormen aannemen, waaronder blogartikelen, sociale media video’s en meer het belangrijkste is dat de inhoud vertrouwen opbouwt bij de gebruiker voor ons merk deze inhoud is hoe we van een vreemdeling een regelmatige websitebezoeker maken we gaan dan naar de conversiefase, waar we meer inhoud gebruiken om de gebruiker te helpen het probleem op te lossen, terwijl we ons ook in staat stellen om iets meer informatie over de gebruiker krijgen vaak moet deze inhoud worden gedownload met behulp van een formulier dat van een bezoeker een lead maakt in de gesloten fase we gebruiken lead nurturing leadscores marketingautomatisering en relevante inhoud om de gebruiker te helpen een aankoop te doen en verplaats ze langs de kopersreis.

Tips en Instructies

Dit is wanneer we van een lead een klant maken en uiteindelijk eindigt inbound marketing niet met de verkoop we willen ervoor zorgen dat we de klant constant blij maken, wat de laatste fase van inbound marketing is in deze fase zullen we inkomende technieken blijven gebruiken om loyaliteit te bevorderen onthoud dat het veel gemakkelijker is om een klant te behouden dan o een nieuwe te verdienen dus nu u weet hoe inbound marketing werkt, gaan we de drie belangrijkste sleutels van een inbound marketingstrategie eens bekijken . sleutel één is inhoud dit is enorm in fase één en fase twee inhoud is hoe u gebruikers naar uw website trekt en ook hoe u hen overtuigt om te geven u hun informatie omdat inhoud zo belangrijk is twee grote factoren binnen inkomende marketing zijn eigenlijk inhoudsmarketing en seo we willen constant nieuwe relevante en boeiende inhoud creëren die is geoptimaliseerd voor seo, zodat gebruikers uw inhoud daadwerkelijk kunnen vinden in de zoekmachines een voorbeeld van inhoud die gebruikers kan aantrekken, zijn blogberichten, YouTube-video’s en berichten op sociale media, inhoud zoals e-boeken, webinars, checklists en wit papers zijn geweldig om gebruikers om te zetten in leads [Muziek] over converteren gesproken hoe krijg je die informatie precies om van deze gebruikers leads te maken dit is waar ctas-formulieren en bestemmingspagina’s in cta’s komen of call- to-actions zijn kleine stukjes tekst, afbeeldingen of knoppen die u in uw inhoud kunt opnemen en die gebruikers aanmoedigt om een specifieke actie te ondernemen, zoal s het downloaden van een e-boek of het aanmelden voor een webinar wanne r gebruikers op deze knoppen klikken, worden ze na r een bestemmingspagina geleid een b stemmingspagina is waar u informatie host over een stuk inhoud en waar uw formulier bestaat, gebruikers kunnen meer informatie krijgen over de inhoud die u aanbiedt en wanneer ze besluiten om het te krijgen, moeten ze een formulier invullen.

Het is belangrijk om uw bestemmingspagina’s goed te optimaliseren, zodat gebruikers die op de pagina aankomen vul het formulier daadwerkelijk in het formulier stelt u in staat om meer informatie over uw lead te krijgen, meestal zal een formulier vragen aan de lead stellen, zoals wat is hun naam functiebedrijf en alle informatie die relevant is voor uw verkoopteam de laatste belangrijke sleutel van inbound marketing is marketingautomatisering marketingautomatisering is wat uw lead helpt de laatste stap te zetten naar het sluiten van de verkoop in inkomende marketing u kunt marketingautomatisering gebruiken om lead nurturing e-mails verkoopworkflows en leadscores en daar heb je het dit is slechts een introductie in de wereld van inbound marketing al deze tactieken en technieken die ik vandaag heb genoemd, kunnen worden uitgevoerd op hubspot, dus als je meer inzicht wilt in hoe deze specifieke tools werken binnen het platform, ga je gang en bekijk enkele van onze andere video’s of klik op de abonneerknop als je nog vragen hebt over inkomende marketing of ideeën voor ons om te bespreken ga je gang en laat het achter in de commentaarsectie hieronder tot ziens in de volgende video

Gerelateerde artikelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
ajax-loader