Online marketing tips voor jouw bedrijf
In deze mooie informatieve nieuwsblog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp: Nieuws over: Online marketing tips voor jouw bedrijf. Inclusief een mooie Youtubefilm. Bron: IMGemak Youtube
Je wilt scoren in Google. Je wordt tegenwoordig natuurlijk mee doodgegooid met talloze SEO tips. En hoewel ik er eigenlijk vanuit ga dat je de meeste basis SEO tips wel kent, Titel, kopjes, de juiste zoekwoorden. Gaan we het in deze video juist veel meer hebben over de geavanceerde technieken, de nieuwere SEO tips, trends en hacks. Ik laat je zien dat SEO immens is veranderd en in een razendsnel tempo ontwikkeld. En als je deze tips hebt ontdekt, dan leer je anders te kijken naar SEO, anders naar je concurrent, anders naar je eigen website en leer je dus ze hele slimme strategieën.
Deze video gaan we het bijvoorbeeld hebben over waarom de IR factor enorm belangrijk is voor SEO. Wat is SEO-fluencers zijn en hoe je om moet gaan met de intentie en Google gebruikt aan data van jou en mij om je positie in Google te bepalen. En geloof me, je oren ga klapperen als je echt in de gaten hebt wat Google allemaal van ons weet. De eerste en beste tip die ik je kan gegeven en je gaat er nog veel meer krijgen. Stop met ouderwets zoekwoorden onderzoek als je de woensdag Gemak dag vaker bekijkt. Dan weet je dat je dus niet op één of twee zoekwoorden tegelijkertijd kunt scoren.
Als je onze technieken gebruikt
Heb je dus de juiste technieken. Tientallen tot honderden zoekwoorden tegelijkertijd meekrijgt op één pagina zonder je pagina’s vol te proppen. Maar er is wel dat je op tientallen tot honderden zoekwoorden tegelijkertijd scoort. Dat is dus eigenlijk dat je dus niet meer de zoekwoorden onderzoekt op basis van het woord wat gebruikt wordt. Maar de gedachte achter en dat is de intentie. Denk eens na. Als jij zoekwoord in Google intypt. Wat is de intentie van die zoeker? Hoe maak ik een zo meest relevante pagina die aansluit bij de intentie van de zoeker, dus niet bij het zoekwoord van die zoeker, maar bij de intentie. Als ik Google “fietsenmaker”… wat wil ik dan op de pagina tegenkomen? of “mijn fiets maken”. Wil ik dan de dichtstbijzijnde fietsenmaker? Wil ik dan een instructievideo? Wil ik dan tips? Wil ik dan een pakketje kopen, wat dan ook? Je zult zien dat als je jouw zoekwoord gaat toetsen bij verschillende mensen zodat iedereen andere informatie verwacht.
Zoekwoorden achterhalen
En lukt het jou om achter die intentie van die zoeker te komen? Durf ik je op een briefje te geven dat je een paar stappen voor loopt? Waarom? Omdat je je dan niet meer richt op de zoekwoorden, op de data die Google je teruggeeft… Maar op de data die je van je zoeker weet. Dagelijks worden er ruim 3,5 miljard zoekopdrachten in Google ingevuld en meer dan 10% daarvan kent Google niet eens. En toch gaan wij als SEO’er ons helemaal focussen op de zoekwoorden die Google ons teruggeeft. Van “hier wordt veel opgezocht”. Tuurlijk is dat een leuke indicatie, maar nog beter werkt het wanneer je achter je intentie-zoekwoorden komt en dat je dus die 10 procent zoekwoorden weet te achterhalen.
Waarom? Omdat je concurrenten hier nog mee bezig zijn en jij al in een hele markt begeeft waar we nog geen concurrentie zit. Maar nog wel mega zoekvolume. Als je anders gaat kijken naar SEO, dan ga je dus ook direct de volgende tip ontdekken en dat is wees alsjeblieft slimmer. Niemand weet hoe SEO werkt, ik ook niet. Tuurlijk, wij testen dingen in de praktijk, kijken wat werkt en onze ervaring delen met je. Maar ik durf niet te beweren dat ik honderd procent exact weet hoe SEO werkt. Sterker nog, de bedenkers van Google weten het niet eens meer. Google kan miljarden websites dagelijks indexeren. Die kan data gebruiken van jou en mij waar je u tegen zegt. Gebruik een jij Android telefoon, dan word je afgeluisterd, gebruik je je G-mail, dan lezen ze mee. Praat maar eens voor de grap met vrienden over een bepaald attractiepark, een bepaald product wat dan ook en je zult zien zodra je weer op het internet terecht komt, dat je heel toevallig eenadvertentie krijgt voor dat product. Dat is waar Google al staat.
Onderzoek doen
We hebben Google Home, een omgedraaide bloempot. Waarom denk je dat Google dat soort product op de markt brengt? Dat is niet alleen maar om ons te helpen of dat er een verdienmodel achter zit. Google is al rijk zat, die hoeft echt niet dat soort producten extra aan te bieden? De meeste omzet dat ze eruit halen is dat zij ons continu, zelfs in ons huis, als we niet eens achter de computer zitten kunnen afluisteren. Wees je dus bewust dat niemand SEO echt ontrafeld heeft. Dus welke cursus of dergelijke je ook tegenkomt, Tuurlijk. Maken we een belofte, wij geloven ook in onze SEO tips en technieken. Omdat we dat in de praktijk zien dat het daadwerkelijk werkt. Dat is ook de tip die ik jou geef. Ik kan jou SEO tips geven, maar test dat. Test in de praktijk, werken deze tips? Kom je iets tegen? Schrijf het ergens op en parkeer het nog even. Wat je vaak ziet is dat ondernemers dit doen. Ja nu moet ik dit doen en dan moet ik dat doen, SEO blijft toch veranderen, dus laat nu maar zitten. Ja, SEO verandert… Alleen durf je eigen kijk te gaan bepalen. Weet je op een gegeven moment je eigen kijk, je eigen koers? Komt iemand met een nieuw idee? Mooi. Leuk.Tof! Stop het in de ideeënbus. En als op een gegeven moment lang genoeg aan je eigen koers besteed? Kijk dan of dat je iets met die tip kan doen om je eigen koers te versterken.
Betere resultaten halen
Het stukje over dat niemand SEO echt goed begrijpt, dat zien we dus eigenlijk ook terug op internet en daarom raad ik aan de SEO psy-techniek te gaan toepassen. Het grote voordeel daarvan is, ik had jou beloofd dat ik een voorbeeld zou geven over het anders omgaan met zoekwoorden, is dat je dus in Google steeds meer zoekresultaten kunt tegenkomen die passen bij de intentie van de zoeker. Ook al type ik in “Shit, ik moet naar mijn werk… ..ik krijg arbeidsinspectie…ik moet zo’n ding hebben…Gele bescherming hoofd.” En wat krijg ik? In plaats van dat ik “gele bescherming hoofd” krijg, krijg ik gewoon de bouwhelm terug te zien. Of zou ik zoeken op een andere zoekopdracht, wat je prima zelf kunt proberen.. Dus type maar eens een zoekopdracht in Google uit. Leg dat zoekopdracht uit, maar gebruik niet het juiste zoekopdracht. Deel even jouw gevonden resultaten in de reactie.
Ben benieuwd met welke resultaten jij terugkomt. type bijvoorbeeld in “Markt in een kleine markt”. En je ziet dat in plaats van dat Google wederom het zoekwoord gebruikt en dat probeert te matchen. Kijkt het naar de intentie en weet het dat een niche markt ook een klein deel is van de markt en toont ons als nummer twee in Google. Hoe bepaalt Google dit soort resultaten? Dus ook jouw positie? Dat ga ik je later vertellen in de komende tips. De beste eerste stap die je daarvoor kunt zetten is de RI techniek. En hoewel ik daar in de cursus SEO schrijven, nog veel dieper op ingaan… Komt het erop neer dat je dus je richt op de intenties waar we vandaag eerder in deze video hadden? En kijk naar de relevantie. Dus pakken zoekwoord waar je heel erg graag op zou willen scoren. En vraag je vrienden, je collega’s of desnoods op straat van oké, jij zoekt naar dit zoekwoord.
Posities bereiken
Wat wil je dan voor informatie hebben? Wat is het eerste wat je op die pagina zou willen zien? Verzamel die input en kijk vervolgens hoe zorg ik dat ik zo relevant mogelijk wordt? Voordat zoekwoord aan, vooral voor die intentie van zoekwoord. Optimaliseren niet met één lading dat super lekker vaak op die pagina terugkomen, maar kijk van hoe zorg ik dat ik zo relevant mogen bent? Een mooi voorbeeld van iemand die dit erg goed toepast is berekenend. Berekenende is een platform waarbij je alles kan berekenen. En hoewel de andere initiatieven waren die al eerder met bepaalde ideeën kwamen. Zo kwam Loonwijzer met de bruto netto calculator heeft berekend dat idee overgenomen. Live goed gejat dan slecht bedacht. Wat heeft narekenen het gedaan? Wie heeft het ei gekeken van hij?
Wat zijn zoekopdrachten waar veel op gezocht wordt? En wat is dan de intentie achter dat zoekwoord bureau? Wat bruto netto? Als ik Gaublomme bruto netto, wat is dan de intentie? Is dat dat ik de hele geschiedenis van Brito net wel, dat ik wil weten hoe de loonstrook is ontstaan. Wie Brito heeft bedacht, weet dat Open precies is. Of wil ik waarschijnlijk een soort van calculator hebben?
Grote kans dat je bruto netto intypt dat je in een cougar later wilt hebben. Dus ik hoef niet meer tienduizenden woorden of 2.000 woorden ofzo zo vaak het zoekwoord voordat komen. Nee, ik richt me op de intentie. En zorg jij dat Koebel op een gegeven moment jouw content tegenkomt? Dat ga ik later in deze video uitleggen hoe je dat slim kunt doen en zit Goro aan het bezoekers gedrag en dat laat ik vertel ik je ook alle jodide achterkomt dat jouw stuk content enorm gewaardeerd wordt. Daar kan het niks anders dan jouw nummer 1 positie geven, want Go-Go wil de beste zoekmachine ter wereld zijn en het zijn ze alleen wanneer zij de beste en meest waardevolle informatie altijd bovenaan tonen.
Optimaliseren
Houden achteraf dat het niet gaat over het optimaliseren van Coelho, maar eigenlijk optimaliseren voor je bezoeken. Hoe maak je de meest waardevolle, gebruiksvriendelijke bron op het internet? En hoe? Zorg vervolgens dat Koebel de juiste signalen krijgt om jouw content te begrijpen en de juiste positie te geven. Hoe je dat doet? Het Caesaris in de volgende tips. Maar voordat ik die tips wil geven, wil ik je meenemen in het feit wat Goebel ammo kan gebruiken. Als jij bij Goebel zou kunnen spieken in de data datacenter, dan zou je eigenlijk dus weten dat het Goebel alles, maar dan ook echt alles van ons weet. Waar gaan? We hebben een Android telefoon, er zit een gps tracker op standaard. We gebruiken Google Maps, dus Gugel weet precies hoe we rijden. We maken foto’s, Boeckel kan foto’s lezen, typen via Meulders, de gugel precies wat wij communiceren. Het type onderzoeksopdrachten in Goebel des Gugel weet waar we naar op zoek zijn. We bellen via onze Androidtelefoons. Bureau weet waar we op dat moment mee bezig zijn. Als je al die data bij elkaar zou plukken, dan gaat het dus niet meer zozeer over de techniek die Gogel gebruikt, maar veel meer data. Tegenwoordig zijn de bedrijven die de meeste data Wommels hebben de machtigste.
Statistieken bekijken
Waarom? Omdat prijzen al rel waard is. Als ik nu jou een bakje kan geven voor deze mensen zijn nu op dit moment Alan nu dus direct op zoek naar jouw product. Wat zou je daarvoor overhebben? Er is geen enkele ondernemer die, daar hoef ik niet. Nee, dat is ook precies waar. Hoewel ze almachtig is en waardevol. Je kunt hier gewoon op het juiste moment bij de juiste bezoeker terechtkomen. Hij realiseerde dat goede ouders veel en veel meer data kan gebruiken over jouw bezoeken dan alleen jouw website. Hugo geeft Guben Analytics gratis weg, die kan enorm veel leren over de website. Die kan precies zien waar hij jouw website ten opzichte van andere websites in dezelfde Bruijns presteert. Ondermaats onder smaad. En ook al zegt Goebel dat ie g data niet gebruikt.
Wie zegt dat ie niet dat ook zo dat werk zou? Is? Hoewel kan aan de hand van gebruikers statistieken precies zien hoe. Jouw website wordt opgepikt door de bezoeker. Voorbeeld Coughlin, Gugel, Schoenmaeker en klik op Schoenmaeker. Klik op jouw website. Ik kijk de geuren die kunnen helpen. Enquêteur die tijd die tussenzit terwijl het dweilt time. Ook in andere video eindeloos over gesproken. Hoe je daar slim op optimaliseert, is Marginet tips waardevol vinden. Zorg dat je abonnement Al-Walid en geen enkele tip meer mist, maar de dweilt gaat over waar de tijd tussen zit dat iemand op Goebel zit. Maya webbased gaat, denkt hij, dit is niet wat ik zoek. En mijn terugkeer naar Google is natuurlijk een heel, heel, heel duidelijk signaal voor Goebel. Ik heb net iemand met dit zoekwoord en dit zoekers profiel Ajah webbased gekoppeld, maar heikikker komt er terug bij mij als zoekmachine. Ik denk dat ik jou dus niet meer gaan verbinden aan dit. Aan dit soort zoekers of aan de zoekopdracht.
Linkjes plaatsen
Naast de data die je kan gebruiken voor van de zoekers, kan het ook data van jou gebruiken. En wij zijn ook zoekers, maar wij zijn ook auteurs. Als jij een website hebt en je plaats komt en dan ben jij in principe een auteur. En doordat Gogel eigenlijk jouw show Fluence hebben we het maar even genoemd. Een soort van influenza scoren in de gaten houdt. Stel dat ze was en Hendricksz als cadeau. Overal op het internet verschijnt. En elke keer word ik in verband gebracht met SEO tips marketing Tims psychologisch trucjes om je tekst te verbeteren. Wat dan ook qgl kan dan van mij een soort van profiel maken als Goebel leert al of hij weer Sebastião, waar zich goed in stelt dat heel veel mensen reviews geven. Positieve reviews. Of stel dat ik ergens een boek heb geschreven, daar zitten je ook reviews.
Waarom zou ik op die data dan niet gebruiken? Stel dat er heel veel interviews gedaan worden met mij, dat ik de sonde linkje of zonder tweette had, maar dat er heel veel over mij of over interne markt gemaakt wordt gesproken. Dan krijg ik een soort van influence score. Ze zien of hij. Jij bent een gerespecteerde partij of een persoon in deze branche. Waarom zou ik jou content ook niet een stukje boven die van een ander plaatsen? Dus wees je van bewust dat ondanks dat de Google misschien nu nog kijkt naar linkjes en beklinken hoe je dat doet heb ik je ook al in talloze video’s uitgelegd. Zal het steeds meer data gebruiken die niet te beïnvloeden is? Ik kan aan iemand anders geld geven, zei Placer op de website. Link naar mij op plaats twee. Maar ik kan onmogelijk honderden mensen gaan benaderen. Kom met mij interviewen, maar stel dat er Breemen bepaalde bronnen zijn er steeds meer gebruikers data beschikbaar is die erop duiden dat wij een waardevolle partij zijn en waardevolle tips of wat dan ook.
Conclusie
Waarom zou, hoewel die data dan niet te gebruiken om meer data kan gebruiken die de juiste content op de juiste positie zet? Hoe beter Goebel dat zou vinden? Vind je deze tips waardevol? Zorg dat je abonneert op dit kanaal. Kijk ook even in de link of in de reacties. Ook een speciale laaggeplaatste kun je delen. Handpop Domine Goebel downloaden. Je krijgt binnenkort een compleet nieuwe update, maar je kunt nu al de huidige versie downloaden. Zodra de nieuwe studio er gratis op. Tevens krijg je dan elke woensdag weer een nieuwe Woensdag Gemakdag aflevering, waarbij je dus dit septet elke keer gratis met je deelt. Mocht je vragen, opmerkingen, klachten over iets hebben idee hebben voor de volgende aflevering, laat het voor jou en dan zit je bij de volgende aflevering. Meer van dit soort blogs? Bezoek onze website voor nog meer artikelen!